♥ Fluffbabe

Titta vad som ramlade ner i brevlådan idag!
För cirka en vecka sedan hittade jag en hemsida där man fick göra ett test. Och om man klarade testet så skulle man få en hemlig gåva på posten. Jag gjorde testet och fyllde i mina adressuppgifter. Tänkte att den hemliga gåvan skulle vara någon plastig skitsak.

Men så idag, hittade jag dessa i brevlådan. Det är en bodybutter och en shower gel med lukt av marshmallows. Härligt! De är inte stora men de var ju gratis så vad spelar det för något roll? ;)

Vill du också ha dessa fluffiga grejor?
Klicka då HÄR och gör fluffbabe-testet och svara C på alla frågor så får du hem din hemliga gåva.



Ha det bra!



bloglovin




Kommentarer
Postat av: cecilia

vad mysigt!

2009-06-10 @ 17:22:41
URL: http://ceciliala.blogg.se/
Postat av: kajsa

å, kanske man ska göra det då! alltid kul med små överraskningar =)

2009-06-10 @ 18:12:43
URL: http://kajsaholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback