♥ Gratis bio

Tänkte nu tipsa er om en av de bästa sidorna jag vet. Sidan jag menar är Gratisbio. Kanonbra sida där man lätt samlar ihop poäng som man sedan byter mot biobiljetter eller presentkort (på t.ex. H&M, Nelly, The body shop & KICKS).

Jag har själv fått 2st biobiljetter och det helt utan att behöva jobba för dem. Visst är det underbart? ;) Håller nu på att samla ihop ett superpresenkort på 500kr. Har precis fått ihop så pass mycket poäng att jag har ett superpresentkort på 300kr! :) 


Bli medlem genom att klicka HÄR, då får du nämligen 75 poäng direkt. Det är ju nästan 1/4 av biobiljetten :)


Super lätt att få poäng & så är det ju gratis! :D

Psst! Just nu har även gratisbio en speciell grej på G.
De gömmer nämligen 2 biobiljetter på hemsidan, varje dag hela Maj! Så kolla in Gratis bio nu!

 Bioveckan på Gratisbio fortsätter! Två biobiljetter göms varje dag.


bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback